Releu de semnalizare

Conexiunea dintre Releu/Avarie/Schimbător semnalizare şi autovehicul.


A - Conector de tensiune dispus pe instalaţia electrică auto (conexiune cu releu semnalizare)

1 - tensiune pozitivă la acţionarea contactului, legătura este trecută prin conectorul de avarie (notaţie: + sau 31)
2 - masă, GND, "-" (în unele instalaţii lipseşte)
3 - legătură la martorul optic din bord (notaţie: C sau 49)
4 - legătură cu conector schimbător semnalizare (notaţie: R sau 49a)

NOTĂ !! Dispunerea în instalaţia electrică poate fi sub formă de mufă sau direct în tabloul de siguranţe.

B - Conector de tensiune dispus pe instalaţia electrică auto (conexiune cu schimbător semnalizare)

1 - legătură cu conector releu semnalizare şi conector buton avarie (notaţie: R sau 49a)
2 - legătură cu becuri partea dreaptă
3 - legătură cu becuri partea stângă

NOTĂ !! Figura B prezentată mai sus este informativă. Forma, culoarea şi dispunerea pinilor în conector diferă de la o instalaţie la alta.

C - Conector de tensiune dispus pe instalaţia electrică auto (conexiune cu buton avarii)
1 - tensiune pozitivă la acţionarea contactului
2 - tensiune pozitivă continuă
3 - legătură cu conector releu semnalizare (notaţie: + sau 31)
4 - legătură cu conector schimbător semnalizare şi conector releu semnalizare (notaţie: R sau 49a)
5 - legătură cu becuri partea dreaptă (de regulă e legat la conector schimbător semnalizare)
6 - legătură cu becuri partea stângă (de regulă e legat la conector schimbător semnalizare)
7 - legătură la martorul optic de avarie din bord

NOTĂ !! În unele instalaţii mai apar legături la GND (masă,"-") şi poziţie (pentru iluminarea butonului de avarie pe timp de noapte). Figura C prezentată mai sus este informativă. Forma, culoarea şi dispunerea pinilor în conector diferă de la o instalaţie la alta.



Dispunerea pinilor la un releu de semnalizare

1 - C sau 49
2 - masă, GND, "-" (la unele relee lipseşte)
3 - "+" sau 31
4 - R sau 49a

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu